Tiedote asiakkaille

Lounais-Suomen AVIn päätöksen mukaan toimintamme palasi jälleen normaaliin poikkeusajan rytmiin. Pyydämme asiakkaitamme kuitenkin huomioimaan seuraavat pelisäännöt.

AVIn päätös tartuntatautilain pykälään 58 d vedoten

Toimijat velvoitetaan varmistamaan yleisölle avoimissa tai rajatun asiakas- tai osallistujapiirin oleskeluun tarkoitetuissa tiloissa, että henkilöiden väliset lähikontaktit voidaan tosiasiallisesti välttää. Lähikontaktilla tarkoitetaan fyysistä kontaktia tai oleskelua kasvotusten tai samassa tilassa alle kahden metrin etäisyydellä yli 15 minuutin ajan.

Mitä tämä tarkoittaa Porihallilla?

Seuraavassa Porihallin pelisääntöjä AVIn määräykseen liittyen:

• Suosittelemme välttämään puku- ja pesutiloja, vaikka siellä harvoin 15min oleskelu täyttyy
    • tiloistamme löytyy naulakoita useammasta paikasta, joihin voit jättää ulkovaatteesi treenin ajaksi, mikäli taskuissasi ei ole arvoesineitä
  • Saunamme ovat poissa käytöstä, koska niissä ei voida pitää 2m turvaväliä
  • Kuntosalien cardiolaitteista joka toinen pyritään pitämään pois käytöstä. Näin pystytään mahdollistamaan vähintään 2m etäisyys kanssatreenaajaan ja pidempikin cardiotreeni on mahdollinen
  • Jumppasaleissa on mitattu turvavälien mukaiset uudet kapasiteetit, jotka määritellään jumppalukkariin
    • Jokaisella on vähintään 2m tila joka suuntaan koko jumpan ajan
    • Seuraamme turvavälien toteutumista ja reagoimme kapasiteettimääriin
  • Käsidesi- ja puhdistusainepisteitä on useita tiloissamme, huolehdithan edelleen myös käsihygieniastasi
  • Suosittelemme kasvomaskin käyttöä sisääntulossa sekä pukutiloissa
  • Ethän tule treenaamaan kipeänä tai oireisena.

Me voimme ylpeänä esitellä Sinulle Porin monipuolisimman liikuntakeskuksen!